Skäms lite när jag ser hur länge sedan det var jag bloggade. Fy skäms! Måste skärpa mig.

Så va har hänt de senaste då? Nä, ingenting direkt. Jag har vart hemma, fortfarande inte tagit tag i motivationen till att träna igen, måste göra det. Jag hade några svajiga veckor och efter det kom jag liksom av mig med de här med att träna.
Skulle till gymmet idag, men då har jag ont i halsen och har ont i kroppen.. bra där!
Om det är bättre imorgon så ska jag lyfta lite vikter, göra plankan, situps m.m hemma.

I helgen var jag hos min kompis Nina i Degerfors! Åkte dit i fredags och åkte hem i måndags. Det var jättemysigt och jätteroligt att umgås på "riktigt". Vi har känt varandra sen 2008 tror jag, började bli kompisar ordentligt typ 2011-2012 där någonstans, och sen skulle jag vara med en vän som heter Sandra 2013, så då träffade jag Nina en liten stund! Sen dess har vi sagt att vi ska ses och sånt där, men det har.. dröjt. 2 år senare sågs vi haha!
Jaja, bättre sent än aldrig, som man säger. ;)

Den 8 april så kommer världens bästa Frida hit! Det är visseligen 3 och en halv vecka kvar, men jag är taggad! Saknar henne jättemycket. Sist vi sågs bröt jag ihop och grät hela tiden haha, så ja..(Det var INTE pga Frida utan av en privat anledning.)

Mitt mående börjar gå åt rätt håll!
Jag är på den där sysselsättningen som jag pratat om, och det börjar kännas som allt börjar gå åt rätt håll liksom.
Min psykolog tycker jag ska se om jag kan arbetsträna 2-3 dagar i veckan, några timmar, så jag kan ut i arbetsmarknaden igen så småningom, eller ja, de lär väl dröja såklart.

Jag avslutar nu, men hörni, vi hörs! Snart.

Puss

Kommentera

Publiceras ej