Klar förbättring på den här dagen som varit. Vaknade visserligen vid typ 16.30 men jag har sovit sjukt dåligt inatt (imorse) pga nageltrång vilket gör att hela stortån dunkar och jag kan inte slappna av. Gick och la mig 04, somnade 07, vaknade 09 och var vaken till typ 10.30. Så ja.
Känner mig inte lika ledsen som igår, men jag fick ändå två ångestattacker från ingenstans idag. Getting used to it, det tog en stund innan det gick över, jag fick ta en lugnande helt enkelt.
Efter jag vaknade så fixade jag och mamsen tacos, hon hade fixat grönsakerna och jag brukar ta köttfärsen. Vi åt och sen drog jag till Annie och vi spelade sims i några timmar. Nu sitter jag här och är skittrött och förhoppningsvis kan somna om en liten stund. Jag ska bara lyssna på musik först, spela lite Mahjong och sånt.
Älskar att spela Mahjong förövrigt, det är roligt även om det går på tid.

Jag har ärligt talat inte så mycket mer att skriva just nu. Imorgon (idag dårå) så ska jag och mami kaaanske gymma, vi får se om jag orkar i och med att min dygnsrytm är fucked up just nu. Sen ska jag köpa mediciner och på kvällen är det Melodifestivalen och då kommer Alice hit och spenderar kvällen med mig <3
Jag saknar henne även om hon bor typ 10 minuter ifrån mig. Haha. Hon är en av världens goaste människor som finns, seriöst.

Nä, nu avslutar jag, blev förbannat jättetrött helt plötsligt haha. Godnatt på er!

#psykiskohälsa, #sjuk, #åsikter,

Kommentera

Publiceras ej