Hej bloggisen :)
Hur mår ni? Jag mår relativt okej.
Mina svajiga veckor seems to be over now. Har haft några helt okej dagar. Hade väl lite ångest igår typ på kvällen, men det var nog bara lite sömn som behövdes, för sen mådde jag bra!

Jag har råkat ut för nån allvarlig nageltrång, så det sipprar ut var och är rött och grejer. Så jag åkte till vårdcentralen i söndags och läkaren fick titta på det. Så nu går jag på penicillin och tar såpabad och lägger om tån varje dag.
Skulle träffa vänner och sånt där hela den här veckan, men det gick ju inte.. jag haltar när jag går och får ABSOLUT INTE UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER få in nåt gojs i tån (trots gasbinda runt) så ja.. jag har i stort sett vart hemma den här veckan.
I tisdags var jag hos psykologen dock. Och igår var Emma här i några timmar!

Vi (läs: jag) lagade mat, vi åt och sen pratade vi och typ gjorde personlighetstester på internet because it's fun.
Vi åkte till torget här i Stenungsund och fikade lite, kollade runt, gick in på H&M och kollade lite. Sen åkte vi hem och satt och bara pratade. Vi är duktiga på det här med att prata haha.

Idag så har jag väl inte gjort så jättemycket, jag har sovit, ätit, skulle till en kompis men de får bli imorgon och nu ska jag krypa ner och titta på Criminal Minds!

Vi hörs imorgon :)

Puss!

Kommentera

Publiceras ej