5 saker..

5 saker jag brukar säga:

- Snarare brukar fråga, haha, frågar om typ allt. Mina vänner börjar typ "åhhh, sluta fråga, du FÅR ta det/göra det!" hehe.
- F****
- H***
- Asså..
- Ja (haha)


Saker jag brukar tänka:
- Fuck you ångest, seriously
- nej jag vill sova meeer (om någon väcker mig)
- vart är min mobil?!
- Nope, ain't going to eat today.
- säkert fördomar om andra, haha.


5 saker jag brukar drömma om:
-  En gång blev jag våldtagen. Jag grät när jag vaknade upp, och sen andades jag ut när jag insåg att det bara var en dröm
– Att jag flyr
– Jag flyttar nånstans typ
– Om Markus
- Blir typ påkörd av en häst o.o


5 saker jag älskar att göra: – Åka utomlands (sola, festa m.m)
- Sitta med några vänner och bara allmänt prata, mysa och sånt.
- Festa!
- Jag älskar att sjunga. ÄLSKAR!
- Pussas och kramas. Kramkalas!
- Resa


5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut:
- Gå ner lite i vikt.
- Börja träna mer
- Sluta självskada (inte gjort på typ 3,5 månader nu)
- Skärpa mig ang. godis m.m
- Köpa mig en iPhone 6 64 GB


5 saker jag beställer utomlands?
- Cola/vatten m.m
- Mat?
- Alkohol
- Eh, glass?
- Vet ej mer


5 saker som doftar underbart:
- PARFYMER. Eller ja, beror väl på vilka förstås.
- Markus <3
- Jag :3
- Blommor!
- Choklad <3


5 saker jag vill bli bättre på:
- Sluta vara så snäll. Det är jättebra att vara det, men jag är FÖR snäll.
- Sång
- Gå och träna och oftare
- Ta hand om mig själv bättre
- Sluta ta åt mig så hårt av andras åsikter eller kränkningar om mig.


5 saker jag skrattar åt:
- Djur som gör konstiga saker
- Människor som gör konstiga saker
- Roliga videoklipp
- Skämt
- Vet ej mer
<strong data-redactor-tag="strong">


5 saker som gör mig till mig:
- Jag är söt. Det kan man ju inte förneka.
- Jag är en ödmjuk och omtänksam människa.
- Jag är en ganska intressant person. Det har jag ju upptäckt att jag är.
- Jag har en asgo personlighet.

Kommentera

Publiceras ej