Hej gott folk.

Vill säga förlåt, igen, för att jag inte bloggar så flitigt som jag vill och tror att jag orkar.
Har väl fått nån lite "depp"-period igen, som varat i 2 veckor nu. Vill bara sova, inte äta, inte göra något.
Jag har inte ens tränat på 2 veckor. Usch fy mig.
Men samtidigt kan jag inte hjälpa det heller, det enda jag kan göra är att TVINGA upp mig ur sängen, tvinga mig själv att äta, tvinga mig själv att träna, och vänta ut att perioden går över. It's a bipolar thing.
Varför jag är deppig? Jag vet inte. Inte en aning. Det är bara väl bara en liten sväng som vanligt.

Nå väl. Vad har jag gjort under dessa 6 dagar som gått? (Shit ångest ångest, måste börja blogga ordentligt, inte okej det här!)
Jag var hos en av mina bästa vänner Emma i Vänersborg en sväng på onsdagen förra veckan, vi åt mat, spelade lite Wii och pratade. Jättemysigt och trevligt! Jobbigt att det ska ta 2 o en halvtimme dit och samma hem. Så man får inte så många timmar på sig, typ 4-5 timmar. Men bättre än ingenting antar jag <3

Här kommer en söt bild på oss :3
 

En vän gjorde rastaflätor på mig som jag förmodligen skrev, men jag är på g att ta ut dem igen. Jag älskar att snurra på mjuka slingor (balsam <3) och jag saknade det, så av ren impulshandling så har jag börjat ta ut dem. Galet många flätor kvar.

I fredags åkte jag till the love of my life, Markus. Vi spenderade en helg tillsammans (åkte hem igår, måndag alltså). Och det var ju även Alla <3 dag så vi firade det såklart! Vi har firat det 4 år i rad nu. Helt awesome!
Vad vi gjorde? Eh.. sov. Vi är experter på att sova. Busade (inte på det snuskiga sättet, han älskar att kittla mig :( ), pussades, kramades, tittade på tv, lagade mat, gosade, ja sånt där allmänt som par brukar göra. Och ta kort på oss haha.

När jag precis kommit fram togs den här bilden :3




Vi är störda och tar väldigt väldigt ofta oseriösa bilder istället för seriösa. Som ni ser här ovan och ja..här nere.. haha
 
I söndags firade vi även 4 år och 9 månader tillsammans. Wohoo! Och då togs denna bilden.

Imorgon ska jag till psykologen, träffa tandläkaren en sväng (ja alltså, hon ska kolla mina tänder, och antagligen skälla ut mig för att jag skaffat piercingar (tungan och snakebites, och ja jag gjorde en parentes i en parentes)) och sen vet jag inte riktigt, ska nog se om jag kan träffa Annie en sväng om hon vill.

Nu ska jag avsluta här och lägga mig i sängen och titta på serie eller film. Jag har inte bestämt mig för vad ännu.

Anyway, vi hörs imorgon gott folk.

Puss!

Kommentera

Publiceras ej