Hey kåmpizarrrr. Hur mår ni? Jag mår helt ok. Vågar inte säga bra för vips säger det så har jag en ångestattack.
Iförrgår (fredags) när jag skulle till Annie så hade jag en, så jag tog en sobril innan jag gick och sen hade jag en när jag va hos henne men den försvann ganska snabbt. Hon gör mig glad och får mig på andra tankar <3 
Igår var det lördag, och även där hade jag 2 ångestattacker. Skulle köpa medicin så åkte till torget snabbt för att köpa det, och tänkte även kolla in om HM hade något roligt att erbjuda. Slutade med sockar och trosor. Skulle titta på jeans men det fanns knappt, det fanns typ jeggings men ska man ha jeans skare fanimej vara fickor. Det är typ en helt annan grej om man har vanliga leggings haha. Don't ask. 
När jag var klar där gick jag till Coop och handlade lite, och sen väntade jag på en kompis som heter Niclas för han slutade precis på jobbet samtidigt som jag var där, så vi åkte bussen hem då vi bor 2 minuter ifrån varann.

Efter det har jag fixat lite i mitt rum, duschat och sen kom fina Alice till mig! :D
Vi tittade på Melodifestivalen tillsammans med min familj. Helt ok bidrag! 
Sen stack hon hem, och jag spelade in två (!!) covers som jag ska lägga upp imorgon. Den ena är "Groupie" med Samir & Viktor, den andra är "Forever Starts Today" med Linus Svenning. Både S&V och Linus tävlar i melodifestivalen i år. Skickade faktiskt ett meddelande till Samir och sa att jag gjorde en cover på den, länkade videoklippet. Han har tyvärr bara läst men jag får hoppas att han lyssnade! Vill typ skriva igen till honom men jag vill inte vara för på, kan förstå hur mycket han har o ta i, i o med hans fans. Jag får väl erkänna att jag är en av dem också, men mer den lugna typen som inte skriver "Omg älskar dig Samir" eller heter Josefin Badran (Badran är hans efternamn) för sånt är bara patetiskt om du frågar mig. 
Däremot ska jag nog skicka ett meddelande till hans kompanjon, Viktor då och se om han kanske svarar! Haha. Vi får väl se. 

Det blir ett jäkla inlägg idag då jag har mycket saker på hjärtat. Imorgon kommer nog även ett inlägg upp om folk som hugger en i ryggen. Ni vet såna som man trodde var vänner.
Ah well, jag får avsluta nu, klockan är 05.12 i skrivande stund och jag måste la vakna typ 13-14 då jag ska till läkaren imorgon. 

Hoppas förresten ni finner bloggen intressant även om det då och då är uteblivet bloggande.



Puss!

1 kommentarer

G I N A ~

22 Feb 2015 17:33

Tycker du är super stark som anstränger dig trots din ångest! Hör av dig till Viktor och hör med honom. Det hade ju varit grymt om dom såg din cover :D

PUSS <3 PS jag berättar vad det är för operation NÄR jag har opererats. (vill inte att allt ska ställas in och så har jag sagt för mycket) <3

Svar: Puss!Jadå jag skrev till han ikväll, hoppas han svarar eller ser det! :D
Josefin Eriksson

Kommentera

Publiceras ej